Hier lees je alle informatie over de wijze waarop wij verzenden.
Aangepaste verzenddagen voorjaar 2023
In verband met nationale feestdagen in Nederland zullen wij op de volgende data niet verzenden. Je bestelling wordt de volgende werkdag verzonden.
- maandag 10 april 2023 (Tweede Paasdag)
- donderdag 18 mei 2023 (Hemelvaartsdag)
- maandag 29 mei 2023 (Tweede Pinksterdag)
Verzending binnen Nederland
Bestellingen worden elke werkdag om 16.30u verzonden m.u.v. weekend- en feestdagen. Verzending binnen Nederland kost €6,95, boven de €50 verzenden wij gratis. In Nederland bezorgen wij in 98% van de gevallen op de volgende werkdag en op zaterdag. Ben je niet thuis om een pakket aan te nemen, dan kan het bij de buren afgeleverd worden. Lukt dat niet, dan volgen er nog 2 bezorgpogingen op andere dagen of gaat het pakket naar een afhaalpunt van de bezorgdienst.
Standaard verzenden wij aan huis met Fietskoeriers/ DHL. In de gebieden waar Fietskoeriers (nog) niet fietst, wordt je pakket met DHL bezorgd.
Je kan er ook voor kiezen dat je bestelling bij een POSTNL afhaalpunt bij je in de buurt wordt afgeleverd. op basis van je adres zoeken we naar een POSTNL afhaalpunt bij je in de buurt. Je kunt bij het bestellen kiezen voor het PostNL afhaalpunt van je voorkeur.
Afhalen
Bestellingen kunnen ook, op afspraak, opgehaald worden in Wageningen. Wij zullen contact met je opnemen voor het maken van een afspraak. Kies dan tijdens het afronden van je bestelling in het menu 'Versturen binnen' voor de optie 'Gratis afhalen in Wageningen'. Contant afrekenen is helaas niet mogelijk.
Verzending buiten Nederland
Bij een zending naar het buitenland maken wij gebruik van verschillende vervoerspartijen, afhankelijk van het bestemmingsland. Wanneer wij het pakket hebben overgedragen aan de vervoerspartij, ontvang je track & trace met verdere leveringsinformatie.
Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen op een ander adres?
Mocht je je bestelling willen laten bezorgen op een ander adres als het factuuradres, dan is dat geen probleem. Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor een adres afleveradres. Hierin kunt u het afleveradres opgeven en wij zorgen dat de bestelling netjes hier wordt bezorgd.
Artikelen met een langere levertijd
Wanneer er bij je bestelling artikelen zitten met een langere levertijd, dan wordt dit altijd vermeld. Wij verzenden dan je volledige bestelling op het moment dat deze compleet is. Heb je de andere artikelen eerder nodig, neem dan even contact met ons op.
Order- en verzendbevestiging per e-mail
Van elke afgeronde bestelopdracht krijg je een automatische orderbevestiging per e-mail. Zodra je bestelling ter verzending is aangeboden en in het sorteercentrum is verwerkt, ontvang je een bericht met de track & trace code. Een enkele keer worden deze automatische bevestigingen tegengehouden door het spamfilter, dus heb je niets ontvangen, check dan ook even je spambox.