Artikel retour sturen of ruilen

Ben je niet tevreden met je bestelling, dan mag je je artikel uiteraard retourneren of omruilen. Hiervoor gelden wel een aantal voorwaarden: 

  • Het artikel is niet gebruikt, gewassen en is nog in nieuwstaat. 
  • Als het artikel meer is gebruikt dan nodig om het artikel uit te proberen, mag Het Hippe Schaap kosten in rekening brengen voor de gebruikssporen. Deze kosten worden berekend op basis van het waardeverlies van het artikel. 
  • Het artikel wordt teruggestuurd met de originele verpakking. 
  • Je retour wordt binnen 14 dagen na ontvangst aangemeld bij Het Hippe Schaap via info@yippee.nl. Vergeet niet je ordernummer te vermelden.  
  • De verantwoordelijkheid en kosten voor het retourneren of omruilen komen voor rekening van de klant.  
  • Het artikel dat je wilt terugsturen moet goed verpakt zijn. Gebruik altijd een extra doos om de originele productverpakking zodat deze verpakking of het artikel niet beschadigd raakt. Plak dus geen plakband op de originele verpakking, schrijf hier niet op en plak hier geen poststickers op. Is de originele verpakking beschadigd of gescheurd dan brengen wij €10 in rekening. 
  • Voeg bij je artikel een begeleidend briefje met het bestelnummer en bij voorkeur ook de reden van je retourzending. 

Hoe kun je een artikel retourneren 

Stuur het pakket retour naar: 

Yippee!
t.a.v. Retouren HHS
Nudepark 168
6702 DX Wageningen 

Voeg een briefje toe met je naam en ordernummer!

Plak het adreslabel niet rechtstreeks op de verpakking van het artikel. Gebruik de verzenddoos waarin je het pakket hebt ontvangen, of wikkel het in bruin papier of een stevige zak. Wanneer de verpakking beschadigd is, zullen wij hiervoor kosten in rekening brengen.  

Bij een retourzending betaalt Het Hippe Schaap de verkoopprijs terug, inclusief eventuele verzendkosten. Het bedrag wordt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, op je betaalrekening teruggestort. 

De verantwoordelijkheid en de kosten voor de retourzending ligt bij de klant totdat de retour bij ons is gearriveerd, ongeacht de retourmethode die gekozen is. Wij zullen het bedrag pas retour storten wanneer de retour bij ons is aangekomen en is gecontroleerd. 


Beschadigd of defect artikel? 

Is je artikel beschadigd of defect bij ontvangst, dan sturen we je uiteraard een vervangend artikel of we vergoeden het hele aankoopbedrag inclusief de verzendkosten. 

Verkeerde bestelling ontvangen? 

Mocht je een verkeerde bestelling hebben ontvangen, dan is Het Hippe Schaap verantwoordelijk voor het versturen van de juiste bestelling. Neem even contact op via info@yippee.nl. 

Wanneer kun je een artikel niet terugsturen?

  • Retourneren of ruilen is niet mogelijk indien: 
  • het artikel gebruikt of gewassen is; 
  • de gebruiksinstructies niet gevolgd zijn; 
  • de verpakking (inclusief labels, etiketten en gebruiksaanwijzing) van het artikel beschadigd is of ontbreekt; 
  • er is geprobeerd het artikel te repareren. 

 

close

Verlanglijst