Menu

SERVICE & GARANTIE

Ik heb een klacht
Mocht het zo zijn dat je een klacht hebt over Het Hippe Schaap of je bent ontevreden over een product of iets anders dan willen wij dat graag horen. Neem dan contact met ons op via info@hethippeschaap.nl of via ons telefoonnummer 06-33923390 Wij lossen dan graag het probleem samen met u op.

Garantie
Op alle bij Het Hippe Schaap gekochte artikelen heb je ten minste 6 maanden garantie.
Na de garantietermijn: Zodra je een artikelklacht bij ons meldt, bekijken wij of er garantie van toepassing is en wat een passende oplossing voor het probleem is. Maar ook na afloop van de garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht. Kun je redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren en is het gebrek aan het product buiten jouw schuld om ontstaan, dan kun je het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht.

Gratis inpakservice
Het Hippe Schaap houd rekening met het milieu en probeert zoveel mogelijk te besparen op onnodig verpakkingsmateriaal. Maar ik begrijp dat een cadeautje van Het Hippe Schaap er wel uit mag zien als een feestelijk pakketje. Daarom hebben we de gratis inpakservice. Mocht je hier gebruik van willen maken dan kun je dit aangeven in het "opmerkingen veld" tijdens het bestel proces. Vergeet er niet bij te vermelden of het voor een meisje of een jongen is. 

Het Hippe Schaap maakt enkel gebruik van gereycled papier en karton en de verf is op waterbasis.

Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen op een ander adres?
Mocht je je bestelling willen laten bezorgen op een ander adres als het factuuradres, dan is dat geen probleem. Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor een adres afleveradres. Hierin kunt u het afleveradres opgeven en wij zorgen dat de bestelling netjes hier wordt bezorgd.

© 2014 - 2017 Het Hippe Schaap | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel